אמנת השירות

(SLA – Service Level Agreement)

מטרת אמנת השירות הזו היא לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין המשרד בכל הקשור לקבלת שירות ללקוחות.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012 , ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות מקבלי השירות מול היכולת של נותני השירות בסוכנות הביטוח.
סוכן הביטוח וכל צוות המשרד יתייחסו ללקוחות בהגינות ובכבוד ויכבדו את פרטיותם.
המשרד יפעל בימי א'-ה' בין השעות 8:30 עד 15:30, בשעות העבודה יהיה מענה טלפוני רציף, וכן פקס. בשיחות ללא מענה ניתן יהיה להשאיר הודעות, כמו כן, ניתן לתאם פגישות במשרדינו ולהיות בקשר בדואר אלקטרוני. לרשות לקוחות המשרד מופעל אתר אינטרנט .
סוכן הביטוח וצוות המשרד יתנו מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח בה יציג את בקשתו.
סוכן הביטוח יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
סוכן הביטוח ייתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
סוכן הביטוח ימסור ללקוח כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית.
סוכן הביטוח ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.